5+1 ιδέες για να φτιάξετε #ToKaliteroProino
05.09.2019

  1. Φραντζολάκι ολικής αλέσεως με τυρί & γαλοπούλα. Το φραντζολάκι ολικής αλέσεως, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Συστατικά απαραίτητα για τη συγκέντρωση και την υγεία του εγκεφάλου, που μαζί με τις θρεπτική αξία από το τυρί και τη γαλοπούλα, προσφέρουν στο παιδί ένα χορταστικό, υγιεινό και απολαυστικό ενδιάμεσο γεύμα. Μπορείτε να προσθέσετε λαχανικά της επιλογής του παιδιού.
    φραντζολάκι ολικής με τυρί γαλοπούλα

  2. Στρογγυλό φραντζολάκι με μπιφτέκι κοτόπουλο. Μία εναλλακτική πρόταση, ιδανική για παιδιά που δεν τους αρέσουν τα αλλαντικά. Το μπιφτέκι είναι από τα αγαπημένα φαγητά των παιδιών και το κοτόπουλο αποτελεί σίγουρα μία πιο ελαφριά και χαμηλή σε λιπαρά εκδοχή του. Θα δώσει στο παιδί την απαραίτητη πρωτεΐνη και θα το χορτάσει απολαυστικά.
    στρογγυλό φραντζολάκι μπιφτέκι κοτόπουλο

  3. Φραντζολάκι κλασικό με τυρί & ζαμπόν. Κλασική, αγαπημένη επιλογή. Μπορείτε να προσθέσετε ντομάτα και αγγουράκι για να γίνει πιο δροσερό, πιο θρεπτικό και πιο απολαυστικό! Αν το παιδί σας είναι μικρό ή δυσκολεύεται να καταναλώσει μεγάλες ποσότητες, μπορείτε να του φτιάξετε 2 μικρά σάντουιτς με τα αντίστοιχα κλασικά φραντζολάκια σε μικρότερο μέγεθος.
    φραντζολάκι κλασικό με τυρί ζαμπόν

  4. Πίτσα με φραντζολάκι. Μια απολύτως υγιεινή επιλογή, με γεύση πίτσα. Αν σας έχει περισσέψει κόκκινη σάλτσα από κάποιο φαγητό, μοιράστε στη μέση οποιοδήποτε φραντζολάκι (κλασικό, ολικής ή πολύσπορο) και χρησιμοποιήστε το σαν βάση για πίτσα. Απλώστε λίγη σάλτσα (αν δεν έχετε, μπορείτε να βάλετε έτοιμη σάλτσα ντομάτας (κέτσαπ)), προσθέστε τυρί, κομματάκια γαλοπούλας και φρέσκια ντομάτα, ψήστε για 10 λεπτά στο φούρνο και θα έχετε πίτσα σε μία απόλυτα υγιεινή εκδοχή. Κρύα ή ζεστή είναι το ίδιο απολαυστική!
    πίτσα με φραντζολάκι

  5. Φέτες ψωμιού ολικής αλέσεως με φιστικοβούτυρο και μπανάνα. Γλυκό αλλά και υγιεινό αφού μια μερίδα φιστικοβούτυρο περιέχει 2 γραμμάρια φυτικών ινών. Επομένως, σε συνδυασμό με το ψωμί ολικής αλέσεως αποτελεί ένα πλούσιο σε φυτικές ίνες γεύμα!
    φέτες ψωμιού ολικής με φιστικοβούτυρο και μπανάνα

  6. Φέτες ψωμιού ολικής αλέσεως με τυρί Philadelphia. Ένα εύκολο και γρήγορο κολατσιό, ιδανικό για παιδιά στα οποία δεν αρέσουν τα αλλαντικά. Μπορείτε να προσθέσετε αγγουράκι για να γίνει πιο δροσερό και χορταστικό.
    φέτες ψωμιού ολικής με Philadelphia