FacebookTwitter

Κύρια Καθήκοντα:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης προς τους πελάτες μας με ευγένεια και προθυμία καθώς και για την ανάπτυξη και διατήρηση εποικοδομητικών σχέσεων με τους πελάτες του εστιατορίου μας. Παράλληλα είναι υπεύθυνος για την αποτελεσματική εφαρμογή των κανόνων και διαδικασιών λειτουργίας του εστιατορίου (π.χ. πρωτόκολλο εξυπηρέτησης, πρότυπα ποιότητας, διαδικασία ανοίγματος και κλεισίματος του εστιατορίου, κλπ.).

Ακαδημαϊκά Προσόντα:

  • Δίπλωμα ή πτυχίο σε συναφή κλάδο θα θεωρείται επιπρόσθετο προσόν
  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών στον Επισιτιστικό ή/και Ξενοδοχειακό τομέα   εκ των οποίων τα 2 έτη να είναι σε παρόμοια θέση
  • Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο
  • Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και συστημάτων

Γνώσεις, Προσόντα, Δεξιότητες:

  • Οργανωτικές ικανότητες
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Προσήλωση προς το αποτέλεσμα
  • Ικανότητα άμεσης επίλυσης προβλημάτων
  • Επικοινωνιακές και διαπροσωπικές ικανότητες
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια
  • Ικανότητα να εργάζεται υπό πίεση
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλών καθηκόντων ταυτόχρονα (multi-tasking)

Εάν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος της ομάδας μας επικοινωνήστε στο: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  αναφέροντας στο θέμα την περιγραφή της θέσης εργασίας.

Επικοινωνία:

Για ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού στο τηλ.: 22466106 / 22466060, μέσω φαξ: 22466235 και στην πιο πάνω ηλεκτρονική διεύθυνση.

Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.