Οι 6 καλύτεροι συνδυασμοί για το ψωμί σου
28.03.2016

Το ψωμί αποτελεί μια από τις πλέον συνηθισμένες επιλογές στο πρωινό μας μενού – και δικαιολογημένα. Μια φρεσκοψημένη τραγανή φέτα ψωμιού θα μας χαρίσει ενέργεια, θα μας χορτάσει γρήγορα και θα βοηθήσει το σώμα να ξεκινήσει δυνατά τη μέρα του.

Το ψωμί, όμως, σπάνια το απολαμβάνουμε σκέτο. Απλά συχνά κάνουμε το λάθος να περιορίζουμε – δίχως ιδιαίτερο λόγο – τις επιλογές μας. Ρίξτε μια ματιά παρακάτω και δείτε πώς μπορείτε να εμπλουτίσετε το πρωινό σας και ταυτόχρονα να δείτε ποιο συνοδευτικό τελικά είναι αυτό που ταιριάζει καλύτερα τόσο στο ψωμί σας, όσο και σε σας.

  • Ταχίνι

Το ταχίνι βασικά είναι πολτός σουσαμιού και αποτελεί μια εξαιρετικά θρεπτική τροφή. Παρέχει ενέργεια στον οργανισμό, ενώ τα ευεργετικά για το σώμα λιπαρά του και οι φυτικές του πρωτεΐνες, σε συνδυασμό με στοιχεία όπως το ασβέστιο και η βιταμίνη Ε το καθιστούν αγαπημένη επιλογή όσων ακολουθούν υγιεινή διατροφή. Αν η γεύση του δεν σας ενθουσιάζει, συνδυάστε το με μέλι.

  • Φυστικοβούτυρο – Πολτοί ξηρών καρπών

Οι ξηροί καρποί αποτελούν εξαιρετικά θρεπτική τροφή, ιδιαίτερα για τη λειτουργία του εγκεφάλου και το αγνό φυστικοβούτυρο αποτελεί εξαιρετική εναλλακτική, τόσο από γευστικά όσο και διατροφικά. Αντίστοιχα θρεπτικοί πολτοί παράγονται από κάσιους, φιστίκια Αιγίνης, καρύδια, κολοκυθόσπορο και κουκουναρόσπορο – με την προσθήκη χυμού από μήλο ή τσαγιού, νερού και μελιού.

Οι 6 καλύτεροι συνδυασμοί για το ψωμί σου Οι 6 καλύτεροι συνδυασμοί για το ψωμί σου
  • Γιαούρτι

Το στραγγιστό γιαούρτι αποτελεί εξαιρετικό συνοδευτικό για το ψωμί μας, ιδιαίτερα αν έχει χαμηλά λιπαρά, καθώς περιέχει έναν πλούσιο συνδυασμό από πρωτεΐνες, ασβέστιο και μια πλειάδα ευεργετικών για το πεπτικό μας σύστημα βακτηρίων.

  • Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει άφθονα μονοακόρεστα λιπαρά που κατεβάζουν τα επίπεδα χοληστερόλης και επισπεύδουν την απώλεια σωματικού λίπους. Τρομερή γεύση και κρεμώδης υφή που εύκολα συνδυάζεται πάνω στο ψωμί με πολλά άλλα συστατικά.

  • Πάστα ελιάς

Η γνήσια πάστα ελιάς είναι μια υπέροχη επιλογή, πεντανόστιμη και πολλαπλά ευεργετική για το σώμα σας. Λίγη ρίγανη και ελάχιστο ελαιόλαδο απλά θα απογειώσουν το πρωινό σας.

  • Φρούτα

Η τελευταία μας επιλογή βγάζει εντελώς τα λιπαρά από το πλάνο. Όλα τα ώριμα φρούτα μπορούν εύκολα να γίνουν αλοιφή για το ψωμί μας, και οι επιλογές σε γεύσεις είναι αμέτρητες, διαφορετικές ανά εποχή. Τα βερίκοκα είναι πολύ συνηθισμένη επιλογή για αλοιφή ψωμιού, όπως επίσης οι μπανάνες και τα σύκα.

Είναι σημαντικό να θυμάστε πως το πρωινό μας αντιστοιχεί μόλις στο 8% της ημερήσιας κατανάλωσης λιπαρών. Συνεπώς, αν φροντίζουμε το υπόλοιπο 92% να είναι κατά βάση καλά «λιπαρά» έχουμε την άνεση να συνοδεύσουμε το ψωμί μας με οτιδήποτε μας ευχαριστεί, ειδικά αν επιλέγουμε ψωμί υψηλής θρεπτικής αξίας, όπως το ολικής άλεσης και πολύσπορο.

Mάθετε περισσότερες πληροφορίες για την ευεργετική δράση του ψωμιού στην υγεία σας.